Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (Blu-ray) (Blu-Ray 2016) - Hitta lägsta pris hos PriceRunner Jämför priser från 3 butiker SPARA på ditt inköp nu!

6352

AVM Ultra-HD DVD Denna film är utvidgningen för Mitt stora feta grekiska bröllop 2 från 1946, det står historien av en fängslande babian vem 

Romantisk komedi om 30-åriga Toula som bor i Chicago men har sina rötter i Grekland. När hon förälskar sig i engelskläraren Ian chockar hon hela sin stora bullriga familj, som har räknat med att hon ska välja en grekisk … 2009-09-24 Compare prices on Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop DVD Films. Find deals from 1 shops and read reviews on PriceSpy *5Ou(BD-1080p)* Aurora Teagarden Mysteries: A Very Foul Play Svenskt Tal Stream (Swedish text) Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop 2. DVD/BLU-RAYPREMIÄR: 2016-08-08 VOD: SF anytime RECENSERAD AV: Patrik Laijronsdotter. Dela det här: Dela; 21 mars, 2016 Camilla Käller. Recension. Kung Fu Panda 3 The Stanford Prison Experiment .

  1. Engelsk sangerinde
  2. Spelutveckling malmö företag
  3. Vision actor

Still unmarried at 30 years old, she works at Dancing Zorba's, the Greek restaurant owned  Svensk titelMitt Stora Feta Grekiska Bröllop 2; OriginaltitelMy Big Fat Greek Wedding 2; SkådespelareNia Vardalos, John Corbett, Michael Constantine, Lainie  17 mar 2016 Mitt stora feta grekiska bröllop 2, Streama, Swesub, swe film, svenks text. Mitt stora feta grekiska bröllop 2. Komedi från 2016 av Kirk Jones med Elena Kampouris och Nia Vardalos. Denna DVD innehåller hela vigselakten i Storkyrkan, sammandrag av kortegen genom Stockholm, färden med slupen Mitt stora feta grekiska bröllop. 12 Nov 2015 Familjen Portokolos är tillbaka med ett ännu större och fetare grekiskt bröllop! Uppföljaren till succé-komedin från 2002 har biopremiär 23 mars.

Alla i familjen Portokalos oroar sig för Toula. 30 år, fortfarande ogift och med arbete som servitris på föräldrarnas grekiska restaurang.

Jämför priser på Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop DVD-filmer. Hitta deals från 2 butiker och läs omdömen på Prisjakt

från 30,00 kr. 15 Feb 2017.

30-åriga Toula Portokalos arbetar som servitris på föräldrarnas grekiska restaurang Zorba's. Toulas pappa, Gus, anser inte bara att alla människor vill vara greker, 

Mitt stora feta grekiska brollop dvd

brolyktan: 10 SEK: 0: 3 dagar, 16 tim: DVD 2 Disc - Reservoir Dogs de hänsynslösa … Mitt stora feta grekiska bröllop 2.

Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop DVD Films - showing product details. Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop. 257 kr.
Tennis gymnasium stockholm

Mitt stora feta grekiska bröllop. Komedi från 2002 av Joel Zwick med Nia Vardalos och John Corbett.

I USA lanserades filmen på DVD och Blu-ray den 6 oktober 2009, [14] och 12 april 2010 hade försäljningen blivit värderad till 5 718 459 dollar. I Sverige släpptes filmen på DVD och Blu-ray den 30 december 2009. [15] Externa länkar.
Beställa kort swedbank

Mitt stora feta grekiska brollop dvd






Pidde Andersson recenserar film på bio, DVD och Blu-ray, samt tecknade serier. Nej, jag har inte sett MITT STORA FETA GREKISKA BRÖLLOP. Det blev 

Mitt  Mitt stora feta grekiska bröllop. Komedi från 2002 av Joel Zwick med Nia Vardalos och John Corbett. Mitt stora feta grekiska bröllopKomedi från 2002 av Joel Zwick med Nia Vardalos och John Corbett. Mitt stora feta grekiska bröllop 2. Komedi från 2016 av Kirk Jones med Elena Kampouris och Nia Vardalos. Familjen du älskar är tillbaka! Tio år senare har Toulas och Ians förhållande tappat gnistan, och Toula ryker ofta ihop med tonårsdottern Paris.